duminică, 9 decembrie 2007

Relax, Take It Easy

Cum reusesc oamenii sa se auto-infricoseze inaintea unui examen? Miercuri am CAE-ul. Si pana ieri nu aveam prea mari emotii. Stiu cat stiu, nobody's gonna die if I fail... But still.. azi am inceput sa tremur out of the blue. Cred ca subconstientul meu lucreaza de zor. Da, e o nota care iti ramane pe viata daca nu cumva te hotarasti sa il mai dai o data... Dar nu e nimic chiar atat de grav.
Si am observat asta la foarte multa lume, deci nu pot sa spun ca sunt unicat. Inainte de teze, inainte de olimpiade, inainte de concursuri... lumea se agita, devine palida (stiu o persoana care nu se incadreaza aici, dar exceptia intareste regula :*)... parca uita tot, cu toate ca poate e persoana cel mai bine pregatita.
If it's human nature, i hate it. It's ok to care about it, but not to be scared of it. Daca ti-e frica de un examen de ce il mai dai? Mai ales cand nu te obliga nimeni. ooof...
I must relax. I must take it easy. What on Earth am I writing here?

Un comentariu:

CG spunea...

maine am teza....la mate....si crede-ma is mai stresat ca tine.