duminică, 16 decembrie 2007

I Hate Shopping

Cred ca sunt prima si singura fata care spune chestia asta. Serios. Urasc sa merg la cumparaturi. Urasc sa probez o mie de haine si sa nu imi placa nimic. Nu imi place deloc sa ma plimb prin toate magazinele posibile si sa ma pierd intr-o mare de haine dintre care cele mai multe ma fac sa rad. But not in the good way.
Cum ar trebui sa fac sa imi gasesc si eu cate ceva cand am nevoie, fara sa imi stric intreaga zi?
I have no clue. Lasa... cand am sa cresc mare am sa angajez pe cineva sa faca cumparaturi de tot felul pentru mine :))

3 comentarii:

Anonim spunea...

well, i know, that in your case, when you go shopping, you usually drag someone with you ... and that`s not something bad, cause you do 2 things ... shopping and hang out with that person

Anonim spunea...

‘Tis the season to go shopping
Falala lalala la la la

Anonim spunea...

asta acum pentru că ești mică :)