miercuri, 12 decembrie 2007

Does It Matter?

Ce anume conteaza pentru tine? Conteaza parerea celor din jur? A tuturor? Sau pur si simplu cea a persoanelor pe care le apreciezi? De ce ai vrea sa iti consumi energia incercand sa demonstrezi cine esti cu adevarat unor oameni care nu au altceva mai bun de facut decat sa faca studiu de caz pe viata altora?
Am trecut de multe ori prin asta, dar nu o zic cu parere de rau, si nici nu incerc sa reprosez nimic nimanui. Cred ca e ceva care ar putea intra in categoria "life experience". Chiar as vrea sa le multumesc persoanelor care m-au ajutat sa vad un pic altfel lumea si societatea (fara urma de ironie). Consumi prea multa energie daca incerci sa dovedesti cuiva ca you're better than thought, daca persoana respectiva nu valoreaza prea mult in ochii tai. Daca tu esti multumit cu tine insusti, why care about the others? da, da.. traim intr-o societate si parerile tuturor trebuie luate in considerare. Eu cred ca acel "tuturor" ar trebui inlocuit cu "unora". For everybody's sake.
Maybe i'm wrong. E o mare posibilitate sa nu am dreptate. Dar de cand nu mai imi pasa sunt mai fericita. Nu mai izolata, nu mai introvertita, nu mai rea. Mai fericita.
Give it a thought.

2 comentarii:

rucky spunea...

cred k la concluzia asta ajungem toti la un moment dat:p...si e si normal sa nu conteze pentru tine decat parerea celor la care tii pentru k ei sunt cei care te cunosc cel mai bine si te pot aprecia pt ceea ce esti cu adevarat, nu pentru impresii trecatoare pe care le lasi asupra anumitor persoane. Sentimentul care vine odata cu aceasta concluzie este unul de libertate..liberate care in cele din urma duce bineinteles si la fericire

Anonim spunea...

momentu in care ajungem la concluzia asta eu cred ca e momentu in care poti zice ca "ai crescut".eu cred ca am ajuns sa fim interesati de viata noastra proprie si realizam faptu ca ne tinem viitoru in mana, ca deja suntem responsabili pt ce urmeaza. indraznesc sa numesc asta un pas spre maturizare. cred ca ar trebui sa iesim mai des, macar la un ceai. am gasi subiecte interesante de discutii