sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Pardon

Merg linistita pe strada, umblu si cuget. Evident, trotuarele la noi sunt facute astfel incat sa incapa maxim doua persoane (cu exceptii, evident). Din sens opus vin doua doamne. Se vede pe ele ca au pensie mare, deoarece sunt deosebit de implinite. Au fiecare cate o geanta imensa pe umar si se plimba la brat. Ma trag cat ma mult pe marginea trotuarului, cele doua se apropie incet de mine, si totusi, nu sunt in stare sa se deplaseze in sir indian, cu toate ca e absolut evident ca nu mai incap si eu pe langa ele. De fapt.. ce tot spun eu aici? De ce nu s-ar deplasa fetita asta pe strada? Ca doar e mai sprintena decat veritabilele doamne si mai tinera :. Asa ca imi raman doar doua variante. Merg pe langa trotuar, prin toate baltile, sau iau o geanta in cap/umar. Aren't i always the lucky one? Daca mi s-ar fi intamplat o singura data, nu as fi comentat nimic. But it happens every f***ing time!!!! E exact la fel si cu cuplurile. For the guys: mai las-o sa respire, macar cand merge pe strada. Si in plus, ce gentleman esti, daca ma obligi pe mine sa cobor de pe trotuar?! X(

5 comentarii:

CG spunea...

macar tu mergi pe trotoare care nu au masini parcate pe 2/3 din trotoar. masini parcate de blonde cu semne de-ncepator, de directori de banci cu Q7 sau de impresari cu audi si BMW.

Concluzia: vrei sa circuli pe trotoar? Fie cumpara-ti masina si include-te in categoriile mai sus mentionate, fie pensioneaza-te pe motiv de boala, si ia-ti prietenele si umblati pe strada in sir compact cu cate-o geanta MARE la mana (Louis Vuitton of course).

Sau combina-le. Cine zice ca nu poti fi o blonda, cu geanta LV si masina? (si si pensie mare)...

Sandra spunea...

"masini parcate de blonde cu semne de-ncepator"?! Nu generaliza!! b-(

Born to be blonde spunea...

Pana si eu am pb cu parcarile :)) dar nu ma simt. ca nu parchez pe trotuar :)) si din cate tin eu minte, nici sandra. Deci, not to worry :*

CG spunea...

ce m-o scos crina. :))
si nu generalizez. Insa poti citi mai pe larg la mine pe blog un entry-raspuns la ce a scris crina.

da pumnu a durut b-(......

Anonim spunea...

Nu inteleg problema. Ca si eu patesc. E drept ca eu sunt baiat si ma bag printre ei daca nu am loc. Sa vezi cum se dau la o parte :D. Si nu trebuie sa pari nesimtit cand o faci. Daca nu se dau la o parte te opresti si n-au ce sa mai zica. Decat daca sunt chiar idioti(sau idioate). Sau, poti sa te asezi pe cealalta margine a trotuarului.